Veterinary Diet Dog Renal Select

Produktová řada Dog Renal je určena pro psy s onemocněním ledvin.

Speciální veterinární dieta pro dospělé psy trpící selháním ledvin.

Chronické onemocnění ledvin (CKD) u psů vede často k problémům s anorexií. Je proto nutné, aby byli krmeni stravou se speciálním nutričním složením a v malých porcích. Vysokoenergetická veterinární dieta je navržena tak, aby pokryla potřebu energie i v menším objemu diety a podpořila tak správnou funkci ledvin.

Chronické onemocnění ledvin (CKD)

Růst, březost / laktace

Rýže, kukuřičná moučka, živočišné tuky, kukuřice, dehydratované drůbeží proteiny, hydrolyzované živočišné proteiny, řepné řízky, rybí tuk, minerální látky, pšeničný gluten (L.I.P. proteiny vybrané pro svou velmi vysokou vstřebatelnost), rostlinná vláknina, sójový olej, fruktooligosacharidy, slupky a semena psyllia, výtažek z měsíčku lékařského (zdroj luteinu).

Vitamín A: 15700 IU, Vitamín D3: 1000 IU, E1 (železo): 46 mg, E2 (jód): 4,6 mg, E4 (měď): 14 mg, E5 (mangan): 59 mg, E6 (zinek): 178 mg. Technologické doplňkové látky: Klinoptilolit sedimentárního původu: 5 g Konzervační látky – Antioxidanty

Protein: 12,5% - Obsah tuku: 18% - Hrubý popel: 4,6% - Hrubá vláknina: 2,3% - Vápník (Ca): 0,58% - Fosfor (P): 0,29% - Draslík (K): 0,6% - Sodík (Na): 0,35% - Esenciální mastné kyseliny: 3,76% - EPA a DHA: 0,47% - Látky alkalizující moč: citran draselný, uhličitan vápenatý.