Veterinary Health Nutrition Cat Sensitivity Control

NOVINKA SLEVA AŽ 20%

Produktová řada Cat Sensitivity Control je určena pro kočky s nežádoucími reakcemi na potravu s dermatologickými a gastrointestinálními příznaky.

Speciální veterinární dieta pro dospělé kočky trpící potravinovými intolerancemi určitých komponentů a živin. Projevují-li se u kočky zažívací potíže, kožní erupce či zánětlivá onemocnění střev spojené s dietou bohatou na proteiny a sacharidy, je pravděpodobné, že je vůči těmto složkám nesnášenlivá. Kočkám s alergickými reakcemi imunitního systému a diagnostikovanou eliminační dietou pomáhá veterinární dieta řešit problémy s chronickým průjmem a dermatitidami.

Růst, březost / laktace

Rýže, dehydratované kachní maso, rostlinná vláknina, hydrolyzované drůbeží bílkoviny, minerály, živočišné tuky, rybí olej, sójový olej, mono- a diglyceridy kyseliny palmitové a kyseliny stearové esterifikované kyselinou citronovou, výtažek z měsíčku lékařského (zdroj luteinu). Zdroje bílkovin: dehydratované kachní maso, hydrolyzované drůbeží bílkoviny. Zdroj sacharidů: rýže.

vitamín A: 26500 IU, vitamín D3: 800 IU, E1 (železo): 41 mg, E2 (jód): 3.6 mg, E4 (měď): 15 mg, E5 (mangan): 53 mg, E6 (zinek): 150 mg, E8 (selen): 0.25 mg. Konzervanty - Antioxidanty.

bílkovina 27.0 %
tuk 11.0 %