Veterinary Health Nutrition Cat Anallergenic

Produktová řada Cat Anallergenic je určena pro kočky s nežádoucími reakcemi na potravu s dermatologickými a gastrointestinálními příznaky.

Speciální veterinární dietu pro dospělé kočky trpící intenzivními alergiemi a potravinovými intolerancemi. Potravinová intolerance se často projevuje na trávicím traktu a kůži koček. Tyto orgány patří mezi nejcitlivější. Kočkám s přehnanou reakcí imunitního systému a diagnostikovanou eliminační dietou pomáhá veterinární dieta řešit problémy s infekčními onemocněními střev a atopickou dermatitidou.

Nežádoucí reakce na krmivo (AFR) s dermatologickými a / nebo gastrointestinálními příznaky: - diagnóza: eliminační dieta - léčba
Atopická dermatitida koček (CAD) související s AFR
Zánětlivé onemocnění střev (IBD)

Růst, březost a laktace

kukuřičný škrob, hydrolyzát z peří s nízkou molekulární hmotností (zdroj L-aminokyselin a oligopeptidů), kokosový olej, sójový olej, rostlinná vláknina, minerální látky, živočišný tuk, rybí tuk, dužina z čekanky, frukto-oligosacharidy, maltodextrin, mono- a diglyceridy kyselin palmitové a stearové esterifikované kyselinou citronovou, dextróza, výtažek z měsíčku lékařského (zdroj luteinu). Zdroj proteinů: hydrolyzát z peří s nízkou molekulární hmotností. Zdroj uhlohydrátů: kukuřičný škrob.

Vitamín A: 36500 mj., Vitamín D3: 800 mj., E1 (Železo): 42 mg, E2 (Jód): 3,8 mg, E4 (Měď): 15 mg, E5 (Mangan): 55 mg, E6 (Zinek): 162 mg, E8 (Selen): 0,26 mg - Technologické doplňkové látky: Klinoptilolit sedimentárního původu: 10 g - Antioxidanty - Konzervanty.

Protein: 24,6 %

Obsah tuku: 17,0 %

Hrubý popel: 7,6 %

Hrubá vláknina: 3,7 %

Esenciální mastné kyseliny (kyselina linolenová, kyselina arachidonová): 33,9 g/kg.