Veterinary Health Nutrition Dog Sensitivity Control Duck&Rice Can

Produktová řada Dog Sensitivity (kachna a rýže) je určena pro psy s nežádoucími reakcemi na potravu s dermatologickými a gastrointestinálními příznaky

Produktová řada Dog Sensitivity je určena pro psy s nežádoucími reakcemi na potravu s dermatologickými a gastrointestinálními příznaky.

Speciální veterinární dieta v podobě konzervované stravy pro dospělé psy trpící potravinovými intolerancemi určitých komponentů a živin.

Projevují-li se u psa zažívací potíže, kožní erupce či zánětlivá onemocnění střev, mohou být projevem nežádoucí potravní reakce. Psům s alergickými reakcemi imunitního systému a eliminační dietou pomáhá veterinární dieta v podobě vlhké konzervované stravy řešit problémy s chronickým průjmem a atopickou dermatitidou.

Psí atopická dermatitida (CAD) související s AFR

Akutní pankreatitida - možné podávat v případě chronické pankreatitidy
Růst, březost/laktace

Masné a živočišné deriváty, obiloviny, oleje a tuky, deriváty rostlinného původu, minerály, různé cukry. Vybrané zdroje bílkovin: kachní maso (51 %). Vybrané zdroje sacharidů: rýže (15 %)

vitamín A: 2500 IU, vitamín D3: 220 IU, E1 (železo): 8 mg, E2 (jód): 0.7 mg, E4 (měď): 2.5 mg, E5 (mangan): 10 mg, E6 (zinek): 38 mg - Technologické doplňkové látky: klinoptilolit sedimentárního původu: 2.5 g.

Protein: 9.0%

Obsah tuku: 7.0%