Veterinary Health Nutrition Dog Sensitivity Control Chicken&Rice Can

Produktová řada Dog Sensitivity (kuře a rýže) je určena pro psy s nežádoucími reakcemi na potravu s dermatologickými a gastrointestinálními příznaky.

Produktová řada Dog Sensitivity je určena pro psy s nežádoucími reakcemi na potravu s dermatologickými a gastrointestinálními příznaky.

Speciální veterinární dieta v podobě konzervované stravy pro dospělé psy trpící potravinovými intolerancemi určitých komponentů a živin.

Projevují-li se u psa zažívací potíže, kožní erupce či zánětlivá onemocnění střev, mohou být projevem nežádoucí potravní reakce. Psům s alergickými reakcemi imunitního systému a eliminační dietou pomáhá veterinární dieta v podobě vlhké konzervované stravy řešit problémy s chronickým průjmem a atopickou dermatitidou.

Psí atopická dermatitida (CAD) související s AFR

Akutní pankreatitida - možné podávat v případě chronické pankreatitidy

Masné a živočišné deriváty, obiloviny, deriváty rostlinného původu, oleje a tuky, minerály, různé cukry. Vybraný zdroj bílkovin: kuřecí maso (55 %). Vybraný zdroj sacharidů: rýže (8 %)

Nutriční doplňkové látky: vitamín D3: 270 IU, E1 (železo): 6 mg, E2 (jód): 0.4 mg, E4 (měď): 3.5 mg, E5 (mangan): 1.7 mg, E6 (zinek): 17 mg - Technologické doplňkové látky: klinoptilolit sedimentárního původu: 2.5 g.

Protein: 9.5%

Obsah tuku: 6.0%