Veterinary Health Nutrition Cat Sensitivity Control Chicken&Rice Pouch

Produktová řada Cat Sensitivity Control je určena pro kočky s nežádoucími reakcemi na potravu s dermatologickými a gastrointestinálními příznaky.

Speciální veterinární dieta v podobě kapsičky pro dospělé kočky trpící potravinovými intolerancemi určitých komponentů a živin. Projevují-li se u kočky zažívací potíže, kožní erupce či zánětlivá onemocnění střev spojené s dietou bohatou na proteiny a sacharidy, je pravděpodobné, že je vůči těmto složkám nesnášenlivá. Kočkám s alergickými reakcemi imunitního systému a diagnostikovanou eliminační dietou pomáhá veterinární dieta v podobě kapsičky s vlhkým krmivem řešit problémy s chronickým průjmem a dermatitidami.

Růst, březost/laktace

Masné a živočišné deriváty, obiloviny, oleje a tuky, deriváty rostlinného původu, minerály, různé cukry. Vybraný zdroj bílkovin: kuřecí maso (38 %). Vybraný zdroj sacharidů: rýže (4 %).

Nutriční doplňkové látky: vitamín D3: 350 IU, E1 (železo): 11 mg, E2 (jód): 0.4 mg, E4 (měď): 3.5 mg, E5 (mangan): 3.3 mg, E6 (zinek): 33 mg - Technologické doplňkové látky: klinoptilolit sedimentárního původu: 0.45 g.

Protein: 7,1 %

Obsah tuku: 6,1 %

Hrubý popel: 1,5 %

Hrubá vláknina: 0,9 %